خرید ویکتوریا سکرت در ایران

ویکتوریا سکرت (Victoria’s Secret) یک برند شناخته شده جهانی در زمینه پوشاک , لباس زیر , عطر و لوازم آرایشی است.

این برند در سال 1977 توسط روی ریموند و همسر وی گی ریموند با افتتاح فروشگاهی در کالیفرنیا آمریکا تاسیس شد و با تولید و فروش لباس زیر زنانه آغاز به کار کرد.

محصولات این برند الهام بخش بسیاری در زمینه مد و زیبایی بوده و شهرت جهانی این برند در ابتدا با لباس زیر زنانه همه گیر شد.

در حال حاضر ویکتوریا سکرت محصولات متنوعی در انواع دسته بندی ها از پوشاک گرفته تا عطر و لوازم آرایشی تولید می کند.

ویکتوریا سکرت در ایران

متاسفانه در ایران محصولات ویکتوریا سکرت اورجینال به راحتی پیدا نمی شوند و اکثر محصولاتی که در بازار ایران وجود دارند محصولات کپی درجه دو و سه می باشند که تولید چین بوده و معمولا از بازار امارات به صورت عمده به کشور وارد می شوند.

تفاوت کیفیت و زیبایی محصولات اورجینال ویکتوریا سکرت و مشابه های کپی آن بسیار زیاد است و این موضوع باعث شده که اعتماد عمومی به محصولات این برند در ایران کاهش چشمگیری داشته باشد.

اهمیت اصالت کالا در زمینه لوازم آرایشی دو چندان می شود چرا که جدا از کیفیت ظاهری محصولات اهمیت ویژه ای از جهت تحت تاثیر قرار دادن سلامتی استفاده کنندگان نیز مطرح می شود.

محصولات اورجینال ویکتوریا سکرت

یکی از نکاتی که در خرید اینترنتی اهمیت ویژه ای دارد اطمینان از اورجینال بودن محصولات است.

اولین نکته ای که باید برای اطمینان از اورجینال بودن محصولات در نظر داشته باشید قیمت تمام شده محصول نسبت به فروشگاه مرجع آن برند است.
برای مثال شما با محاسبه قیمت دلار و تبدیل قیمت محصولات ویکتوریا سکرت باید به دنبال قیمت مشابهی در فروشگاه های ایرانی نیز باشید.


قاعدتا قیمت های خیلی پایین تر محصولات تقلبی هستند و به هیچ عنوان کیفیت رضایت بخشی نخواهند داشت.

فروشگاه دارامُد وارد کننده بهترین و محبوب ترین محصولات ویکتوریا سکرت در ایران می باشد و تمامی محصولات خود را بدون واسطه از کانادا تامین می کند.

با توجه به عدم وجود واسطه دارامُد توانسته قیمت محصولات ویکتوریا سکرت را بسیار نزدیک به قیمت نمایندگی های رسمی این برند در جهان نگه دارد.

همچنین در صورت نارضایتی از محصول خریداری شده , فروشگاه دارامُد سیاست مرجوعی 7 روزه دارد و شما می توانید با مبلغ سفارش خود را به راحتی پس بگیرید.

بادی میست ویکتوریا سکرت

بادی میست عطری است که در مقایسه با ادو تویلت و پرفیوم  سبک تر و کم تمرکز تر است و از 1.5 تا 3 درصد روغن آروماتیک تشکیل شده است که می تواند حاوی مواد مرطوب کننده بدن نیز باشد .

بادی میست را باید به صورت مستقیم روی بدن استفاده کرد.

بادی میست  به علت سبکی زیاد گزینه بسیار مناسبی برای افرادی است که به عطر های سنگین و غلیظ آلرژی دارند

در کل بادی میست ها با توجه به حجم بیشتر و قیمت مناسبی که دارند گزینه خوبی برای استفاده روزانه هستند

بادی میست های ویکتوریا سکرت در دو دسته 250 میلی لیتری و 75 میلی لیتری به بازار عرضه می شوند.

فروشگاه دارامُد همزمان با ویکتوریا سکرت کاملترین کالکشن بادی میست ها را برای خرید در ایران فراهم می کند و می توانید با بهترین قیمت تضمین شده محبوب ترین بادی میست های ویکتوریا سکرت را در ایران خریداری کنید.

لوسیون بدن ویکتوریا سکرت

یکی دیگر از محصولات محبوب ویکتوریا سکرت در بین زنان لوسیون های بدن هستند.

بادی لوشن ها نوعی مرطوب کننده برای سطح بدن هستند که همراه با خواصی که برای تازگی و لطافت پوست دارند عطر و رایحه جذابی به بدن می دهند.

تنوع بادی لوشن های ویکتوریا سکرت بسیار زیاد است و هرکدام عطر و رایحه ای دلنشین دارند که باعث شده این محصولات طرفداران بسیار زیادی پیدا کنند.
حتما توجه داشته باشید که لوسیون بدن ویکتوریا سکرت اورجینال زمین تا آسمان با محصولات فیک و تقلبی آن فاصله دارند و اگر تجربه بدی در استفاده از یک کپی تقلبی داشته اید با خرید نمونه اورجینال آن نظر شما صد در صد تغییر خواهد کرد.
فروشگاه دارامُد مجموعه کاملی از بادی لوشن های ویکتوریا سکرت را در ایران تامین کرده که علاقه مندان به این سری محصولات بسیار جذاب ویکتوریا سکرت می توانند با اطمینان از اصالت محصول خریداری کنند.

لیپ گلاس ویکتوریا سکرت

شاید بتوان گفت جذاب ترین محصولات آرایشی ویکتوریا سکرت برق لب های این برند است.

برق لب یا لیپ گلاس (lip gloss) های ویکتوریا سکرت در کنار ظاهر جذاب و مرطوب کنندگی به خاطر طعم های بسیار خاص و جذابی که دارند طرفداران بسیاری جذب کرده اند.

یکی از نکات بسیار مهم در زمینه محصولات آرایشی و بهداشتی اهمیت دادن به اورجینال بودن آنها است.
لوازم آرایشی ارتباط مستقیمی با بهداشت و سلامت فردی دارند و از این رو استفاده از محصولات تقلبی و غیر اورجینال می تواند مستقیما سلامت شما را تحت تاثیر قرار دهد.

با خرید برق لب ویکتوریا سکرت از فروشگاه دارامُد شما محصولات اورجینال ویکتوریا سکرت را با بهترین قیمت تهیه می کنید و هیچگونه نگرانی از اصالت کالا نخواهید داشت

اکسسوری های ویکتوریا سکرت

Victoria’s Secret کالکشن گسترده ای از اکسسوری های زنانه نیز دارد.

اکسسوری های ویکتوریا سکرت به خاطر طراحی خاص و ویژه این برند بسیار شیک و قابل توجه هستند به طوری که به راحتی در بین دیگر برند ها مشخص می شوند و جذابیت خاص و جلوه ای منحصر به فرد دارند.

فروشگاه دارامُد مجموعه کاملی از اکسسوری های ویکتوریا سکرت شامل کیف زنانه , کیف پول , کیف لوازم آرایشی , جاکارتی , آویز …. را با بهترین قیمت و ضمانت اورجینال بودن محصولات ارائه می کند.

کیف ویکتوریا سکرت

اگر به دنبال کیف های زنانه ای هستید که در عین کیفیت بالا , جذابیت ویژه و شخصیت متفاوتی به شما بدهند ویکتوریا سکرت یکی از بهترین انتخاب های شماست.

در دنیای مد و تغییرات پیوسته آن به روز و شیک بودن گاهی چالش برانگیز خواهد بود.

شما با Victoria’s Secret خیالتان از همه بابت راحت خواهد بود که نه تنها با ترند های روز دنیا پیش می روید بلکه رضایت خودتان هم از کیفیت و جذابیت کیف های زنانه ویکتوریا سکرت

جلب شده است.


دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
پیمایش به بالا
تماس با ما

 مشاوره خرید و پیگیری سفارشات

 

ویکتوریا سکرت و کلوین کلاین :

 

خرید قسطی

  • مشتریان عزیز از این پس می توانید با استفاده از سرویس اعتباری اسنپ پی خرید قسطی انجام دهید.
  • برای این کار کافی است در صفحه پرداخت سفارش درگاه پرداخت قسطی اسنپ پی را انتخاب کنید.

برای اطلاعات بیشتر در مورد خرید از اسنپ پی کلیک کنید